Opravka Fićolina i priprema za zimu
Došao je i taj dan kada je Fića počeo da posustaje. Za prvih osamnaest meseci posedovanja ovakvog automobila, nije bilo ulaganja oko motora, sem zamena svećica filtera goriva i ulja.Kilometraža koju sam prešao za to vreme iznosi oko 25000km. Kao što sam pomenuo u jednom od predhodnih članaka da za opravke oko auta uvek angažujem mog kuma, to sam uradio i sada (''e kume ja ću da radim ti samo nadgledaj'') šta ćeš bre ti da radiš. Parkirao sam mezimca ispred prozora i opravka je počela. Prvo smo izvadili motor koji je bio zreo za predihtavalje tj. zamenu semeringa radilice, promenu dihtunga poklopca ventila,kartera itd.Zatim je usledila promena seta kvačila (lamela, korpa, druk lager).. Posle dva dana provedenih u radionici, gde smo odneli motor, opravka se bližila kraju. Postavka motora je bila najinteresantnija, zbog toga što smo radili ispred zgrade, a šta to znači sad ću vam objasniti. U mom bloku stanove je izgradila vojska sedamdesetih godina prošlog veka.hahahaha. Nepostoji penzioner koji nije vozio Fiću. Kad je počelo ubacivanje motora oko mene i mog kuma, neću vas lagati stvorilo se jedno izmedju 10 i 160 penzionera,(došlo bi ih još više da neke nije pregazio zub vremena).I onda su usledile priče ''Mladiću ja sam Fiću vozio, ma ti se nisi ni rodio, kako je to dobar auto ehhhh samo kad se setim ja i moja baba sednemo u fiću i idemo za selo 29 novembar za svinjokolj pa ga natovarimo ali vuče Fića dobar je to auto''.I posao koji smo mogli da obavimo za 2 sata mi smo radili 8 sati (zbog penzionera koji se stajali i svako je imao da ispriča po neku priču, a mi kao podmladak morali smo da ih slušamo).I zbog toga nisam stigao da dodjem na vežbe iz Web-a, valjda se Nada neće ljutiti..
Ma naja ca slika.......
Autor milosepo4208 — 17 Nov 2009, 20:36